Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chef Juzzev. Meer weten? Ontdek meer
Thomas
8 jun 2026 om 14:07
It’s good, but they need to make it spicy and not just provide little bags of sambal with it.
Cooman
4 jun 2026 om 23:14
eten is top. gasten die er werken wat minder. ik kan ook wel eens een slechte dag hebben, maar daar merken mijn gasten niets van..
Fatma
31 mei 2026 om 18:15
Heerlijk
NO
9 mei 2026 om 19:03
wrap met koude cola in een zak bezorging duurde 1uur eten is koud!!